Kwaliteit

Kwaliteitsmeting

Als moderne logopedie-praktijk willen we steeds de beste en meest effectieve manier van behandelen gebruiken.
Daarnaast meten we voortdurend de effecten van de logopedie en de tevredenheid van onze patiënten. Graag horen we daarom tijdens en na afloop van het behandeltraject hoe u de therapie heeft ervaren.

U zult na afloop van de therapie via e-mail gevraagd worden een enquête in te vullen. Ook kunt u op de website van Zorgkaart Nederland een waardering geven. De gegevens van de enquête worden anoniem verwerkt door een hiertoe bevoegd extern bureau, Mediquest De geanonimiseerde gegevens worden door ons gebruikt om verbeteringen door te voeren. De ziektekostenverzekeraars gebruiken deze gegevens eveneens om kwaliteit van de logopedie-praktijk te meten en om patiënten te adviseren. We stellen het invullen door u dan ook zeer op prijs.
Mocht u direct feedback willen geven over de praktijk of over een van de medewerkers, dan kunt u zich vanzelfsprekend ook wenden tot de praktijkeigenaar, Hanneke Erasmus.

gemiddeld rapportcijfer logopedisten afgelopen jaar:  Logopedie-Extra  9
bron: anonieme vragenlijst mediquest

 Overige kwaliteitseisen en wetgeving waaraan wij voldoen

Logopedie-Extra werkt vanzelfsprekend volgens de Wet op de geneeskundige behandelovereenkomst en houdt zich aan de beroepscode voor logopedisten. Voor informatie over alle wettelijke eisen waaraan wij voldoen klik hier : Wettelijke eisen  of kijk op de website van de NVLF ( Nederlandse Beroepsvereniging voor logopedisten)
bij vermoedens van kindermishandeling of huiselijk geweld houden wij ons aan de meldcode Meldcode Logopedie en Kindermishandeling en Huiselijk geweld